Look of the day #1

Hey babes!

Vandaag heb ik een outfit voor jullie klaar staan die ik persoonlijk echt heel leuk vind! Kijken jullie even mee?

IMG_8707IMG_8776IMG_8779IMG_8792IMG_8683

 

De outfit op zich vind ik iets meer voor de lente, want de jeansjas is redelijk dik van materie.

Tshirt: H&M  –   Op de T-shirt zijn ter hoogte van de borsten twee bloemen. Ik had die al enkele keren op IG zien verschijnen en werd er steeds verliefder op. Tijdens de solden, heb ik hem dan eindelijk te pakken gekregen!

Broek: De barakken (Menen)   –   Ik was al heel lang op zoek een witte broek met scheuren, maar die was letterlijk echt nergens te vinden!? Uiteindelijk heb ik hem dan in de barakken in Menen gevonden. De kwaliteit is natuurlijk niet helemaal top, maar ik zie het meer als een tussenbroek, tot ik dan een deftige witte vind met scheuren. Moesten jullie weten waar ik die kan vinden, mogen jullie dit altijd laten weten in de comments.

Schoenen: Foobia   –    Wie mij kent, weet heel goed dat ik hele grote fan ben van alles met glitters. De sneakers die ik dus gevonden heb, zijn op de top met glitters en op de achterzijde.

Jeansjas: Coolcat    –    Normaal ben ik niet echt een fan van deze winkel, maar aangezien mijn broer kleren nodig had voor een verkleedfeestje, zijn we die winkel dan toch maar binnengegaan. Tot mijn grote verbazing vond ik toch wel een leuk jasje met scheuren! Ook de kwaliteit ziet er top uit. Aangezien de jeansjas ook redelijk dik van stof is, kan je het eigenlijk ook gewoon als jas dragen. Aan de uiteinden van de mouwen en de onderkant van het jasje zijn er rafeltjes, wat ik best wel leuk vond. Het geeft iets stoers, met de scheuren, maar toch schattig met de rafeltjes.

zonnebril: Foobia    –    Mijn vorige zonnebril heeft het jammer genoeg begeven, en aangezien ik over enkele dagen op reis vertrek, had ik koste wat het kost nieuwe glazen nodig.

 

Veel liefs

Kimberly

xxx

Plaats een reactie